ایهان جونمایهان جونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ایهان قلیزاده

arezoo_ayhannn

تولدسه سالگی

1392/12/14 14:38
نویسنده : آرزو
364 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم اینا چند تا عکس از تولد سه سالگیت هستش که خیلی خودمونی برگزار کردیم به خاطر پسر دایی زیاد حوصله نداشتیم انشالله سال دیگه تولد 4 سالگیت یه مراسم بزرگ برگزار میکنیم وتلافیش درمیاد.خیلی خیلی دوستت دارم ایهان جونم انشالله یه روز جشن پایان تحصیلیت واسه دکتری رو بگیریم.بوس بوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مریم ( مامان ماهان )
15 اسفند 92 12:54
آیهان جونم تولدت مبارک . ان شااله همیشه سالم و سرحال و شاد باشی و تولد 100 سالگیتو با هم جشن بگیریم . ههههههههههه آرزو جون دستت درد نکنه . خیلی تولد خوبی بود و همه چی عالی بود . خیلی خوش گذشت کیک و بیسکوییت ها ودسر و غذا و ... همه چی واقعا عالی و با سلیقه بود
مریم ( مامان ماهان )
15 اسفند 92 12:55
آرزو
پاسخ
عمه خوشگلم ممنون
مامی مرصاد
15 تیر 93 15:04
سلام دوست من آیهان جون تولدت مبــــــــــــــــــــــــــــارک ایشالله تولد 120 سالگیت عزیزم آرزو جان ممنون از اینکه به وب پسرمن اومدی.خوشحالمون کردی عزیزم من باافتخارلینکت میکنم
آرزو
پاسخ
مرسی گلم,منم همینطور
دنیا
22 تیر 93 19:51
سلام مامان ایهان ببخشید میخواستم ببینم شما بودین که این نظرو گذاشتین تو وب ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ : سلاااام به اراد عزیزم که انقد ماشالله خوشگلی واقعا به پسمل ناز منم سر بزن ممنونتم لینک میشیم لطفا بیاین وبم و بهم بگین
آرزو
پاسخ
اره عزیزم من بودم خوشحال میشم باهم اشنا بشیم,ببخش دیر جواب دادم