ایهان جونمایهان جونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

ایهان قلیزاده

arezoo_ayhannn

چند روز تا تولد

1392/12/7 21:12
نویسنده : آرزو
177 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امدم یکم از حال وهوای این روزها برات بگم اول ازهمه ببخش خیلی وقته چیز خاصی برات نذاشتم از 

 

شیرینکاریهات وهمه اتفاقها اخه داشتم اماده میشدم واسه تولدت که میگفتم میخوام واست یه تولد خوب

 

بگیرم مثل سالهای قبل نباشه که همش گریه کردی عکسهای خوبی داشته باشی واز این حرفها.  ایهان جون

 

اما این روزها واسه خانواده دایی اینا یه اتفاق بد افتاده متاسفانه پسردایی رضا تصادف کرده وتوicu هستش

 

خیلی روزهای بدی رو داریم سپری میکنیم یه از خدا بی خبری امدم باماشینش اونقدر محکم بهش کوبیده که

 

 

خونریزی مغزی کرده والان 5 روزه توبیمارستان هستش. خوشگلم یادگرفتی داری همش پسردایی رو

 

دعامیکنی فدات بشم انشالله تا تولدت خوب میشه ومیره سرخونه زندگیش بچه اش منتظرشه.مامان

 

 

های گلی که دارن این مطلب رومیخوننن دعاکنین

 

 

این جوان 34 ساله زود خوب بشه زن وبچه داره

 

 

.مادرش خیلی داره گریه میکنم براش دعاکنید

 

 

خواهش میکنم

پسندها (1)

نظرات (3)

نی نی شیطون
7 اسفند 92 17:00
دلم برای کودکیم تنگ شده.... برای روزهایی که باور ساده ای داشتم همه آدم ها را دوست داشتم... مرگ مادر "کوزت" را باور می کردم و از زن "تناردیه" کینه به دل می گرفتم مادرم که می رفت به این فکر بودم که مثل مادر "هاچ" گم نشود... دلم می خواست "ممُل" را پیدا کنم از نجاری ها که می گذشتم گوشه چشمی به دنبال "وروجک" می گشتم تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود دلم برای خدا تنگ شده ... خدایی که شبها بوسه بارانش می کردم... دلم برای کودکیم تنگ شده ...
مریم ( مامان ماهان )
11 اسفند 92 11:23
عزیز دلم پیشاپیش تولدت مبارک . خدایا به این جوان و همه مریضا شفای عاجل عنایت فرما . آمین
مامان آیهان
11 اسفند 92 12:45
آیهان جونم پیشاپیش تولدت مبارک. انشالله که پسردایی عزیزت هم هرچه زودتر خوب بشن وبه آغوش خونوادش برگرده