ایهان جونمایهان جونم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

ایهان قلیزاده

arezoo_ayhannn

بدون عنوان

1392/10/22 11:19
نویسنده : آرزو
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک خوشگلم ببخش خیلی وقت هستش که به وبلاگت سرنزدم ومطالب وعکس جدیید ننوشتم

اخه این روزها سرم خیلی شلوغ بود به سلامتی پسرعمه علی سان بدنیا امد وماهرروز میرفتیم ومن

کمتر کامپوتر رو باز میکردم واون موقع ها هم غذا میدادم بهت ودیگه وقت برای چیزهای دیگه نبود.بزار یکم

هم از شیرین کاریها واتفاقهای این روزهات بگم اول از همه این که داری یواش یواش شعر خوندن

(عموپورنگ)یاد میگری ومیکروفن الکی دستت میگیری ومیگه مثل شادمهر میخونم که من ومامان جونم

میخوایم قورتت بدیم ازبس خوشگل میشی وقتی شعرمیخونی.راستی دیشب هم داشتیم مسابقه

 نگاه میکردیم که داشتن کباب میخوردن وشما حسابی حوس کباب کردی بااینکه شام خورده

بودوساعت هم 11 شب بود با بابایی رفتی کباب بخری از کبابی  ولی اونم تموم شده بود ودوغ خریده

بودی ومن خودم دست به کارشدم وکباب برات پختم وهزار ماشالله شما با دوغ

ساعت11/30 شروع به کباب خوردن کردی نوش جونت باشه .فدای توبشم من الهی شما هرچی

بخوای وهرساعتی بخوایم من برات فراهم میکنم باشه که بخوای وبخوری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه مریم
25 مهر 92 9:58
عمه قربونت بشه عزیزم پسر خوشگل و باهوش خودم هزار ماشااله